Menu

Znanje stranog jezika - ključan čimbenik u turizmu

  • 01 Srp

U tijeku je još jedna turistička sezona. Ugostitelji, iznajmljivači i ostali turistički djelatnici marljivo rade na oglašavanju svog ugostiteljskog objekta i proizvoda koje nude na razne načine - predstavljanjem na nekim od turističkih sajmova, lokalno oglašavanje putem plakata, oglašavanja putem medija, dijeljenjem letaka i kataloga „direktno u ruke“ potencijalnih gostiju, te trenutačno najpopularnijim – online oglašavanjem. Svaki djelatnik će se odlučiti za metodu koja mu odgovara, no jedno je sigurno: koju god metodu odabrali u svom obraćanju gostima iz stranih zemalja, moraju biti svjesni da je znanje stranog jezika vrlo važan čimbenik u reklamiranju svoje djelatnosti. Mnogi turistički djelatnici ne znaju dovoljno dobro strani jezik, ali isto tako ne poduzimaju ništa u vezi toga. Stoga bi se trebali odlučiti na ulaganje u edukaciju i znanje jednog ili čak više stranih jezika ili se pak osloniti na profesionalne tvrtke koje nude usluge prijevoda na strane jezike.

 

Ulaganje u učenje stranog jezika i dobar turistički prijevod nije besmislen trošak – to je ulaganje u zadovoljstvo gosta  koji će se, pročitavši ponudu na svom jeziku, napisanu bez nepravilnosti, osjećati dobrodošlo i koji će se zasigurno ponovno vratiti!

Pratite nas na: