Menu

10 korisnih savjeta za internet marketing Vašeg restorana ili caffe bara

  • 07 Stu

1. Budite IN. Uvijek u tijeku, veoma su važne informacije, statistike, trendovi, same činjenice i brojke koje mogu pomoći pri analiziranju marketing plana za vaš restoran. Time dobivate odgovor da li je vaš restoran prilagođen trenutnom tržištu, te da li vaš marketing treba postaviti drugačije.

2. Funkcionalna web stranica. Da li vas lokalni gosti mogu pronaći online? Također, ključno je dovesti potencijalne goste na vašu web stranicu prije no što oni pronađu vašu konkurenciju.

3. Pišite blog. Ideje za pisanje bloga mogu biti različite od specijaliteta do informiranja javnost o listi vaših dnevnih specijaliteta i sl. Ujedno na ovaj će te način postići interakciju sa posjetiteljima vaše stranice i vašeg profila na društvenim mrežama.

4. SEO - Search Engine Optimization - skraćeno: SEO ili optimizacija web stranica za tražilice ili pretraživače, web stranice nisu samo za velike kompanije, sada više nego ikada za male kompanije je od velike važnosti imati kvalitetnu i dobro optimiziranu web stranicu kao i realizaciju internet marketing strategije. Obzirom da 72% od svih pretraživanja se odnosi na lokacijski sadržaj morate biti 100% sigurni da će vaša web stranica biti prikazana u pretraživanjima vezanim za restorane u vašem okruženju.

5. Pratite recenzije na web stranici. Vaš restoran će poboljšati poslovanje ili tonuti u skladu sa svojim ugledom. Dobro obratite pozornost na ono što ljudi govore o vašem restoranu online. Internet je mjesto gdje offline posjetitelji mogu reći online svijetu o njihovom (nadamo se pozitivnom) iskustvu u vašem restoranu. Zahvalite posjetiteljima za pozitivne recenzije i s poštovanjem odgovorite na negativne recenzije.

6. Iskoristite pogodnosti online rezervacija. Pozovite vaše goste da rezerviraju stol u vašem restoranu putem online portala. Morate imati alat za online rezervaciju na vašoj stranici da biste ovu pogodnost učinili jednostavnom za vas i vaše korisnike. Ponekad ljudi jednostavno ne žele telefonskim pozivom rezervirati stol – radije će napraviti rezervaciju s nekoliko klikova.

7. Budite aktivni na društvenim mrežama. Ojačajte marketing i potrudite se da vašoj publici tj. Vašim gostima ponudite njima zanimljive sadržaje te da ostvarite interakciju sa njima. Ovo vam daje mogućnost da uključite vaše klijente 365 dana u godini u predstavljanje vašeg brenda te dozvolite vašim klijentima da podijele svoja iskustva.

8. Pratite online trendove. Online svijet se stalno mijenja, pa je od velike važnosti da se informirate u svim novostima iz svijeta marketinga za restorane. Kao primjer Foursquare koji je mnogo manje poznat u odnosu na Facebook ali je aplikacija koja je veoma dobro poznata svim ugostiteljima i putnicima koji putem aplikacije za mobitel traže mjesto gdje će objedovati u nepoznatom gradu. Foursquare daje mogućnost da posjetioci ostavljaju komentare o usluzi,hrani i ugođaju te ih dijele sa svim ostalim korisnicima aplikacije.

9. Pokrenite natjecanje. Ovo je odličan način da nagradite vaše prijatelje na društvenim mrežama,povećate broj fanova, dovedete nove goste u vaš restoran i promovirate lojalnost. Dajte vašim gostima šansu da osvoje dobre nagrade i pružite im razlog da ponovo dođu u vaš restoran.

10. Pitajte! Pitajte vaše stalne goste i lojalne fanove offline da vas „Lajkaju“ na Facebook – u prate na Twitteru i Pinterest-u. Pošaljite im e-mail, pozovite one s kojima imate dobre odnose upravo onda kada sijede u vašem restoranu i uživaju u vašim specijalitetima.

Pratite nas na: