Menu

Sigurnost u restoranima

  • 29 Srp

Gotovo svakodnevno postoje šanse da se zaposlenik ozljedi na poslu, od rizika poslklizivanja i padanja do ozljeđivanja tokom rada u kuhinji sa raznom kuhinjskom opremom. Da bi smanjili sigurnosne rizike u Vašem restoranu obučite svakog zaposlenika o pravilnim i sigurnosnim procedurama i ponašanjima. Obuka je od velikog značaja kada govorimo o izbjegavanju od ozljeda i drugih rizičnih ponašanja.

Da bi zaposlenici bili svjesni važnosti takve obuke potrebno je održati redovite sastanke o sigurnosti za cjelokupno osoblje. Educirati osoblje na potencijalne opasnosti rada u restoranu. Procjenom sigurnosti koji se radi kvartalno ili godišnje menadžer ozbiljnije shvaća važnost sigurnosti u svom restoranu. Vlasnici mogu nagraditi svoje menadžere za niske pojave ozljeda i bolesti, ili za redovito održavanje sigurnosnih sastanaka. Ovo je također dobar način da potaknu menadžera za odgovornost i istaknu da je sigurnost prioritet.

Bitno je i dogovoriti sastanak sa stručnjakom da se procijeni kakva vrsta osiguranja vam je potrebna i koju vrstu osiguranja možete sebi priuštiti u cilju da zaštitite vaš restoran od tužbi i šteta. To može biti opće osiguranje od odgovornosti kojim se štiti osigurani posao protiv tjelesnih ozljeda, oštećenja imovine i oglašavanje ozljeda, uključujući i štete od lažnog oglašavanja ili uvreda. U osnovi, to vas štiti u slučaju da netko posklizne, padne ili razboli se nakon jela u vašem restoranu. Zatim osobne ozljede kojim se štiti vaš restoran od tužbi u slučaju da gost bude ozlijeđen u vašem restoranu. Osiguranje koje pokriva štete od strane zaposlenika tijekom vožnje vozila za tvrtku. To je veoma važno za restorane sa dostavnim službama. Nadalje, osiguranje koje će zaštititi vaš restoran ili bar od tužbi u slučaju da je pod utjecajem alkohola osoba prouzrokovala štetu. I naravno, osiguranje radnika u slučaju da se zaposlenik ozlijedio na poslu.

Pratite nas na: