Menu

Posvetite se svome gostu

  • 08 Srp

Ljudska priroda čini nas takvim da se volimo osjećati važnim i posebnim, sukladno tome svakom vlasniku ugostiteljskog objekta i njegovim zaposlenicima zadatak je da se posveti svakom gostu na način na koji to on želi. Svakodnevno ispunjavanje tog zadatka rezultira uspješnim poslovanjem i profitabilnošću. Svakako jedan od najmoćnijih i najdjelotvornijih načina da se gost osjeća važnim je da zapamtite ime gosta, važno je da ime gosta koristite u razgovoru i kasnije, a naročito kada ponovo dolazi. Osmijeha vašeg osoblja i vas također je jedan od načina da se gost osjeća dobro i prihvaćeno.

Uz obraćanje imenom zapamtite i kako izgleda njegova narudžba, što mu se sviđa. S vremena ponudite svojim gostima nešto besplatno. Sa riječima „Ovo je od kuće“ za treći ili četvrti posjet gosta vašem objektu piće ili predjelo je sasvim dovoljna gesta koju će gost i te kako znati cijeniti. Ugostiteljski objekti su više nego pogodni za upoznavanje ljudi i širenje mreže prijateljstva. Svaki gost kojeg upoznate, doći će pet novih od njih po pet novih i računica je jasna. Doći će puno novih gostiju sa tendencijom da postanu stalni gosti. Potaknite svoje zaposlenike da na isti način razmišljaju o ovim stvarima. Činjenica je da je odanost, zajedništva i pozitivne energije čini uspješan ugostiteljski objekt.

Pratite nas na: