Menu

Jelovnik za ugostiteljstvo

  • 04 Srp

Kod jelovnika je njegov vizualni izgled veoma važan, pogotovo njegova prva stranica jer puno govori o vama. Kao osnovni marketinški alat svog objekta možete koristiti slikoviti prikaz jela i pića koji će zasigurno privući potencijalnog gosta, veoma je važno obratiti pažnju da slike budu vrhunski urađene i ukomponirane sa količinom teksta i fontom slova u vašem jelovniku. Studije su pokazale da se gost u 78% odlučuje za ponudu jela ili pića iz prve gornje trećine jelovnika, pa ukoliko imate jela koja želite po vašoj želji najviše prodavati stavite ih na početak jelovnika.

Informacije koje moraju biti na jelovniku, odnosno na njegovoj početnoj stranici jesu; ime vašeg ugostiteljskog objekta, adresa, broj telefona, godina izgradnje, kao i informacije: zabranjeno točenje alkohola osobama mlađim od 18 godina, PDV uračunat u cijenu, knjiga prigovora nalazi se na šanku. Dok će redoslijed jela na vašem jelovniku izgledati ovako: hladna predjela, juhe, topla predjela, ribe i rakovi, gotova jela, nacionalna jela ili domaći specijaliteti, jela po narudžbi, prilozi, salate, kolači, sir, sladoled, voće, kava.

Jelovnikom prikazujete vašu cjelogodišnju ponudu jela i pića, naravno uz njega možete prikazati i svoju dnevnu kartu jela, koja obično sadrži ponudu novih jela. Ona se gostu daje uz jelovnik. Osim tog svome gostu možete uručiti i meni kartu uz stalni jelovnik i vinsku kartu. Redoslijed pića i napitaka se formira onako kako vama odgovara, te gost na ovaj način dobiva uvid u vašu ponudu sa naznačenim cijenama i mjerama za navedenu cijenu, od kojih na popisu mora biti alkoholna i bezalkoholna pića kao i vina.

I za sam kraj jelovnik, dnevna karta, meni karta, redoslijed pića i napitaka se piše na minimalno dva jezika, od čeka je jedan hrvatski, a drugi jedan od svjetskih jezika.

Pratite nas na: